31 Ekim 2010 Pazar

film izleyin lan (den brysomme mannen)



Adını ilk defa duyduğum bir yönetmenden (Jens Lien), adını asla unutmayacağım bir film.

Den Brysomme Mannen.

Başrolde Trond Fausa Aurvaag abimizin oynadığı 2006 yapımı filmin imdb notu 7.5

Konusuna falan artık siz bakarsınız ama şunu söyleyeyim ; filmin BÜTÜN afişleri muazzam, insan kıskanıyor anasını satayım. Ben bir tanesini koyuyorum buraya ama siz diğer çalışmalara da bakın.

Ha bir de açılış sahnesi candır.

Şurada da fragman var.

Hadi bakalım, iyi seyirler.

1 yorum:

  1. -senden ayrılıyorum.
    -cumartesi misafirimiz var.
    -böyle ters bir zamanda olsun istemezdim ama bilmeni istedim.
    -cumartesiden önce mi ayrılacaksın?
    -cumartesiye kadar kalabilirim.
    -iyi olur.

    ve olaylar gelişir.

    YanıtlaSil