9 Haziran 2011 Perşembe

Kitap Listeleri 8 / NaneBetty




''Yazılabilecek tüm platformları dolaştım, dikiş tutturamadım. Ben en iyisi okuyayım yaa dedim...''

Okurun hikayesini kendi ağzından dinlediniz, sayfa kokusu dostunuz, ters ışık düşmanınız olsun.

Selçuk Altun - Kitap İçin
Yusuf Atılgan - Aylak Adam
Oruç Aruoba - Yakın / Uzak / İle
Cemal Süreya - Sevda Sözleri / Onüç Günün Mektupları
Bilge Karasu - Uzun Sürmüş Bir Günün Akşamı / Gece / Göçmüş Kediler Bahçesi / Ne Kitapsız Ne Kedisiz
İhsan Oktay Anar - Puslu Kıtalar Atlası / Efrasiyab'ın Hikayeleri / Amat / Kitab-ül Hiyel / Suskunlar
Hakan Günday - Piç / Azil / Kinyas ve Kayra
Ayn Rand - The Fountainhead (Hayatın Kaynağı)
Amin Maalouf - Ölümcül Kimlikler / Tanios Kayası
Stefan Zweig - Yıldızın Parladığı Anlar / Amok
Server Tanilli - İnsanlığı Nasıl Bir Gelecek Bekliyor? / Uygarlık Tarihi / Nasıl Bir Eğitim İstiyoruz?
Cesare Pavese - Yaşama Uğraşı
Özdemir Asaf - Ça / Dün Yağmur Yağacak / Yumuşaklıklar Değil / Çiçekleri Yemeyin
Tezer Özlü - Tüm Kitapları ve Kalanlar
Murat Menteş - Dublörün Dilemması
Albert Camus - Yabancı
Gabriel Garcia Marquez - Yüzyıllık Yalnızlık / Benim Hüzünlü Orospularım
Hasan Ali Toptaş - Sonsuzluğa Nokta
Ernst Hemingway - Yaşlı Adam ve Deniz / Nehrin ötesinde / Ya Hep Ya Hiç
Ah Muhsin Ünlü - Gidiyorum Bu
Küçük İskender - Neredeyse Bütün Kitapları

Duygu'ya mesaj atmak için -> duysev@gmail.com

olay nedir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder