5 Haziran 2011 Pazar

Kitap Listeleri 2 / feritility




Ağır transfer yaptım, sol gözünde örümcek besleyen ninja da aramızda.

Talep ya da arzu ettiğim listelerin nasıl olması gerektiğini de açıklıyor aşağıdaki düzen, sizin de bu kadar özenli ve ''fazla sayıda'' kitapla katılmanızı istiyorum.

Tekrar hatırlatıyorum, elinizde olan kitaplardan oluşan listenizi bana mesaj atıyorsunuz ve ben de burada bu şekilde yayınlıyorum. Sonrası size kalmış. Sonra tekrar kendi kitaplarınızı almak koşuluyla geçici takaslar yapıyorsunuz ve kendi aramızda oluşturduğumuz gruplarla düzenli olarak yeni çıkan kitapları alıyoruz. Herkes bir tane kitap alıp okuyor ve diğer arkadaşlarına paslıyor, maliyet ortadan kalkıyor.

Christian Delacampagne - 20. Yüzyıl Felsefe Tarihi
Wilhem Reich - Faşizmin Kitle Ruhu Anlayışı / Geleceğin Çocukları / İnsanın Doğadaki Yeri / Dinle Küçük Adam
Sigmund Freud - Sevgi ve Cinsellik Üzerine / Psikanaliz Üzerine / Psikanaliz Üzerine Konferanslar / Totem ve Tabu
Saffet Murat Tura - Freud'tan Lacan' a Psikanaliz
Malcolm Bowie - Lacan
J.D. Nasio - Psikanalizin Yedi Büyüğü
E. A. Bennet - Jung Aslında Ne Dedi?
David Cooper - Psikiyatri ve Anti-Psikiyatri
Copleston - Nihilizm ve Materyalizm (Schopenhauer/ Kierkegaard/ Feuerbach/ Marx/ Nietzsche)
Melanie Klein - Haset ve Şükran
Nora K. / Vittorio Hösle - Ölü Filozoflar Kahvesi
Alexander Buzuev - Kapitalizm Nedir?
Erasmus - Deliliğe Övgü
Veysel Atayman - Şiddetin Psikolojisi
Danusia Stok - Kieslowski Kieslowski' yi Anlatıyor
Colin MacCabe - Godard (Sanatçının Yetmiş Yaşında Bir Portresi)
Ronald Bergan - François Truffaut
Sergei Eisenstein - Kısa Film Senaryosu
John Berger - Görme Biçimleri
John Kennedy Toole - Alıklar Birliği
Adam Phillips - Öpüşme, Gıdıklama ve Sıkılma Üzerine
Henri Bergson - Gülme
Denis Johnson - İsa'nın Oğlu
Joachim Zelter - Amerika Mektupları
Mine Söğüt - Kırmızı Zaman

özgeye mesaj atmak için -> ozg.gokcek@gmail.com

''olay nedir'' diyorsan da şuraya bak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder