13 Haziran 2011 Pazartesi

Kitap Listeleri 13 / Esra Bengisu Şamlı




Yaş, cinsiyet, eğitim durumu ya da zeka düzeyiyle ilgilenmeyen Kitap Takas Hareketi yoluna devam ediyor.

İki çift kelam edeyim yeri gelmişken, yollanan listelerdeki eserlerin edebi değeri ya da geçerliliği şu an için benim sorunum değil. Daha geniş kitlelere yayılabilmemiz açısından önceliğimiz olabildiğince ''fazla'' kitabı vitrine koyabilmek. Tabii ki bu gelen her listeyi yayınlıyorum demek de değil. Yani ''Benim listem neden yayınlanmıyor?'' buyuran değerli okurlar için cevabı buraya bırakmış olayım.

Elektrik kesilince kitap okumayın, kitap okurken elektrikleri kesin.

Adam Fawer - Olasılıksız
Adam Fawer - Empati
Ahmet Hamdi Tanpınar - Mahur Beste
Ahmet Hamdi Tanpınar - Saatleri Ayarlama Enstitüsü
Alain de Botton - Romantik Hareket
Andre Gide - Kadınlar Okulu
Antoine de Saint Exupery - Küçük Prens
Arthur Golden - Bir Geyşanın Anıları
Ayfer Tunç - Bir Maniniz Yoksa Annemler Size Gelecek
Aziz Nesin - Surname
Aziz Nesin - Bir Koltuk Nasıl Devrilir
Balzac - Vadideki Zambak
Burçak Çerezcioğlu - Mavi Saçlı Kız
Cahit Sıtkı Tarancı - Otuz Beş Yaş
Can Dündar - Benim Gençliğim
Can Dündar - Uzaklar
Can Dündar - Yağmurdan Sonra
Can Yücel - Gece Vardiyası
Can Yücel - Mahalle
Can Yücel - Rengahenk
Cemal Süreya - Sevda Sözleri
Cengiz Aytmatov - Beyaz Gemi
Cengiz Aytmatov - Toprak Ana
Charles Dickens - Antikacı Dükkanı
Defne Korur - Kumsalın Kızı
Dostoyevski - Ölüler Evinden Anılar
Dr. Scott Wooding - Beni Duy Bana Sarıl Bana Güven
Elif Şafak - Araf
Emile Zola - Bir Aşk Sayfası
Emre Kongar - Kızlarıma Mektuplar
Ernest Hemingway - Çanlar Kimin İçin Çalıyor
Fatih Kısaparmak - Ve Ağır Sevdam
Frank Baum - Oz Büyücüsü
Gani Müjde - Beraber ve Solo Kaygılar
Gustave Flaubert - Madam Bovary
Gülten Dayıoğlu - Yada'nın Gizil Gücü
Ilgın Olut - Neva
Ilgın Olut - Küfkedisi
Irvin Yalom - Aşkın Celladı
İnci Aral - Mor
James Redfield - Dokuz Kehanet
John Gray - Erkekler Mars'tan Kadınlar Venüs'ten
John Gray - Mars ve Venüs'ün Aşkları
Jules Verne - 80 Günde Devri Alem
JRR Tolkien - Yüzüklerin Efendisi(1-2-3)
Marion Keyes - Yorgan Altında
Martin Lings - Hz. Muhammed'in Hayatı
Nazım Hikmet - Son Şiirleri
Tolstoy - Savaş ve Barış
Orhan Kemal - Kırmızı Küpeler
Orhan Pamuk - Masumiyet Müzesi
Orhan Pamuk - Benim Adım Kırmızı
Orhan Veli - Bütün Şiirleri
Paulho Coelho - Simyacı
Paulho Coelho - Kazanan Yalnızdır
Perihan Mağden - Sahi Mutsuz Musun
Peyami Safa - Yalnızız
Puzo - Baba
Ramses - Güneşin Oğlu
Rhonda Byren - The Secret
Robin Sharma - Ferrari'sini Satan Bilge
Robin Sharma - Koza Kelebeği Bilmez
Sam Horn - Tongue Fu
Samipaşazade Sezai - Sergüzeşt
Sarah Rossbach - Fengshui İle İç Mekan Dekorasyonu
Stephen King - Ateş Yolu
Stephen King - Sadist
Thomas Keneally - Schindler'in Listesi
Tolstoy - Anna Karenina(1-2-3)
Tom Perrotta - Aşk Bir Varmış Bir Yokmuş
Yakup Kadri Karaosmanoğlu - Kiralık Konak
Yılmaz Erdoğan - Anladım
Yılmaz Erdoğan - Feriştah'ın Fentezileri
Yiğit Özgür - Karikatürler

Bengisu'ya mesaj atmak için -> tarator_bengs@hotmail.com

olay nedir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder